Strategia marki i komunikacji – razem stworzymy odpowiedzialną i silną markę oraz zbudujemy świadomie jej pozycję.
Kreacja & Content Marketing – kreujemy zrównoważony content i kreację, wobec których Twoi klienci nie pozostaną obojętni.
UX & Web design - zapewniamy funkcjonalny i intuicyjny design, który jest oparty na wiedzy o potrzebach przyszłych odbiorców.
Social Media - budujemy świadomą komunikację marek w oparciu o trendy i nowoczesne technologie.
Influence Marketing - rekomendujemy skuteczne działania dla marki, wykorzystując społeczności influencerów i ich wartościowy content.
Prowadzimy w digitalu - kompleksowo, długoterminowo, odpowiedzialnie!
Budujemy komunikację marek świadomie, w oparciu o cele zrównoważonego rozwoju. Nasze koncepcje są przyjazne dla planety, bo wiemy, że jej przyszłość to nasze najcenniejsze dobro.
Ponad 60% naszych koncepcji kreatywnych opiera się na ideach zrównoważonego rozwoju. Nasi Partnerzy coraz częściej w komunikacji skupiają się na tematach ekologii, bio i wpływu ich działalności na środowisko naturalne.
Content, który tworzymy zawsze jest dedykowany do konkretnego odbiorcy, ponieważ wartościowa treść precyzyjnie skierowana sprzyja zmniejszeniu śladu węglowego. Od ponad 4 lat ograniczamy ilość contentu do minimum, jednocześnie dbając o skuteczność i odpowiedzialność. Dopasowując odpowiednio treści sprawiamy, że odbiorca szybciej do niego trafi, co również ogranicza emisję CO2.
Praktycznie 100% stworzonych przez nas serwisów internetowych i landing page'y są neutralne pod kątem śladu węglowego. Dbamy o ekologię zarówno pod kątem warsztawy techniczej (hosting, język programowania, "lekkie" animacje), jak i wizualnym (przejrzysta grafika, intuicyjny i funkcjoinalny design, analiza UX)
Już prawie 2 lata temu ograniczyliśmy powierzchnię biurową o 75%. Nasza organizacja działa hybrydowo - większość czasu pracujemy zdalnie, oszczędzając czas i środowisko na dojazdach do biura. Spotykamy się w biurach w ramach zespołów projektowych, z których zdecydowana większość porusza się ekologicznymi środkami transportu.
Na co dzień wspólnie wdrażamy proekologiczne nawyki w pracy i w codziennym życiu - wyłączamy kamerki, korzystamy z elektronicznych dokumentów, segregujemy śmieci, oszczędzamy energię elektryczną, a także pijemy wodę z kranu.
Przede wszystkim wychodzę za założenia, że każdy z nas musi czuć się odpowiedzialny za negatywny wpływ człowieka na środowisko i starać się ten efekt ograniczać. Każda jednostka i każda organizacja może to efektywnie robić. Edukacja o tm czym jest zrównoważony rozwój dla nas samych i dla naszego biznesu jest kluczem ale najbardziej skuteczne jest działanie i konsekwencja. Istotny jest ten pierwszy i kolejny krok, który każdy z nas może wykonać aby ograniczyć ślad węglowy o kolejne kilka gram. Jako CEO agencji digital wspieram wszelkie inicjatywy i działania, które pozwalają na to aby agencja, którą tworzymy miała realny wpływ na ograniczanie emisji CO2. Cieszę, że rozumieją to ludzie agencji i że wspierają ten ważny dla nich kierunek. Doceniam również naszych Klientów, którzy zwrócili uwagę, jak istotne są zagadnienia zrównoważonego rozwoju, wdrażają je w swoich strategiach i dostrzegają coraz większą potrzebę zaangażowania się. Wydaje mi się, że nadajdą czasy gdzie obok merytoryki i budżetu to właśnie niska emisyjność danej strategii czy wykorzystywanych narzędzi, będzie jednym z decydujących KPI Klientów przy wyborze agencji jak i projektów, którę chcą realizować.
Krzysztof Bińkowski - Prezes Zarządu JU:
Świadome, strategiczne podejście do rozwoju biznesu i planowania działań marketingowych jest kluczowe. Dla mnie samej na co dzień kwestie środowiskowe są bardzo istotne. Tym bardziej cieszy mnie, kiedy jako zespół możemy rekomendować rozwiązania, które realizują wartości przyszłości w pracy z naszymi partnerami. Wiem o tym, że każde działanie i rozwiązanie komunikacyjne można optymalizować pod kątem jego wpływu na środowisko, jednak ważne jest budowanie nawyków na każdym kroku. Budując serwisy www - świadomie wdrażamy rozwiązania, które powodują, iż emisja CO2 związane z jego funkcjonowaniem będą niższe. Idąc dalej, pozostały ślad węglowy można kompensować, co możemy dodatkowo przełożyć na wartościowe działania komunikacyjne marki. Wierzę, że nowoczesny marketing wymaga szerszej perspektywy, w której liczy się już nie tylko jakość samej usługi, ale również jest oparty na doskonałym rozumieniu czegoś więcej. Przede wszystkim wartości, które popychają nas, naszych partnerów i klientów do bycia lepszą wersją samych siebie. Ważną częścią w realizacji społecznych postanowień, są właśnie kwestie środowiskowe.
Dominika Dycha - Deputy Operational Director JU: